W dniach 23–28 marca 2010 przy pomocy naszych wolontariuszy będziemy przeprowadzać Kwestę Wielkanocną na terenie hurtowni Makro Cash & Carry Polska S.A., adres: ul. Tyniecka 3, Bielany Wrocławskie, gm. Kobierzyce. Celem kwesty jest zbiórka pieniędzy dla osób bezdomnych w naszych placówkach — szczególnie na zbliżające się Święta Wielkanocne. Gorąco prosimy o ofiarność! Niech przedświąteczne zakupy w znanym podwrocławskim hipermarkecie wzbudzą także refleksję nad losem ubogich i zachęcą do wsparcia ich oraz naszych wysiłków, aby wyjść z bezdomności i powrócić do pełnienia pożytecznych ról w społeczeństwie.
|
We wtorek 31 marca 2009 w Makro Cash & Carry rusza organizowana przez Koło Wrocławskie TPBA Kwesta Wielkanocna. Będziemy zbierać datki dla osób bezdomnych w naszych placówkach — na Święta Wielkanocne. Akcja potrwa do 5 kwietnia.
*
Wynikiem przeprowadzonej Kwesty Wielkanocnej 2009 jest zebrana kwota 3.318,– złotych. W imieniu naszych podopiecznych serdecznie dziękujemy wszystkim hojnym Ofiarodawcom!
|
1. Uprzejmie informujemy, że w dniach 13–21 grudnia 2008 roku Koło Wrocławskie TPBA przeprowadziło w Pasażu Grunwaldzkim kolejną zbiórkę publiczną w ramach akcji „Zielony Mikołaj”. Zebraną kwotę w wysokości 1 298,03 zł przeznaczymy na zakup żywności oraz leków dla mieszkańców naszych placówek. Bardzo dziękujemy ofiarodawcom.
2. Ostatnia w roku 2008 zbiórka publiczna odbyła się pod hasłem „Bordowym Tramwajem z Zielonym Mikołajem i przeprowadzona została w dniu 18 grudnia w wynajętym w tym celu zabytkowym tramwaju, który kursował po ustalonej trasie pomiędzy centrum Wrocławia a osiedlami. Zebraliśmy kwotę w wysokości 460,21 zł i przeznaczymy ją na zakup żywności dla podopiecznych w naszych placówkach. |
Für unsere liebe Spender aus Eschwege :-)
Wir wünschen von ganzem Herze allen Mitgliedern vom Rotary Club in Eschwege ein frohe gesegnete Weihnachten und einen guten Rutsch in ein gesundes, glückliches und kreatives Jahr 2009.
|
Więcej…
|
Infolinia jest jednym z efektów kampanii „Pomagajmy dobrze” przygotowanej i realizowanej przy współudziale Departamentu Spraw Społecznych UM Wrocławia, Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta, Caritas Archidiecezji Wrocławskiej i Stowarzyszenia „Ludzie ludziom”. Generalne przesłanie tej kampanii było takie, aby osoby chcące pomagać, nie czyniły tego rozdając pieniądze na ulicy tym, którzy o nie proszą, mówiąc, że potrzebują na jedzenie, na leki, itd. Kampania miała za cel upowszechnić informację, jak pomagać dobrze. Akcją informacyjną objęci byli również bezdomni i żebrzący. Te kategorie osób otrzymywały informację, gdzie mogą i powinny zwrócić się o pomoc.
|
Więcej…
|
|
|
Strona 186 z 192 |