Listonosz św. Brata Alberta

Jeśli chcą Państwo być informowani o aktualnościach i wydarzeniach w placówkach św. Brata Alberta prowadzonych przez Koło Wrocławskie TPBA, to prosimy o wpisanie swojego adresu e-mail:

Relacja z wyjazdu z podopiecznymi do Kalisza i Gołuchowa (29.09.2018)
Autorstwo / redakcja: Mirosław Tymoczko
wtorek, 02 października 2018 10:22

W pogodną, choć chłodną sobotę 29 września 2018 personel Wrocławskiego Koła Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta zorganizował dla podopiecznych i wolontariuszy pielgrzymko-wycieczkę do narodowego sanktuarium św. Józefa w Kaliszu oraz na Zamek Czartoryskich w Gołuchowie. Był to pięknie duchowo i turystycznie wypełniony dzień — tym bardziej, że przez cały czas towarzyszyły nam złote promienie jesiennego już słońca. W sanktuarium mieliśmy okazję uczestniczyć w uroczystym odsłonięciu Cudownego Obrazu św. Józefa Kaliskiego, posłuchać konferencji tematycznej o patronie oraz wziąć udział w Mszy świętej dla pielgrzymów.

Następnie udaliśmy się do nieodległego Gołuchowa na Zamek Czartoryskich, po którym oprowadził naszą grupę miejscowy przewodnik. Wizyta w zamku wywarła na nas niezapomniane wrażenie. Przed drogą powrotną do Wrocławia udaliśmy się na pobliski parking koło zamku, gdzie rozsiedliśmy się przy znajdujących się tam stołach i spożyliśmy pyszny bigos oraz sernik, które przygotował nasz schroniskowy kucharz Tadeusz, za co serdecznie mu dziękujemy. Do Wrocławia wracaliśmy w dobrych nastrojach i z nadzieją na kolejny wyjazd w przyszłym roku.

Inicjatywę mogliśmy zrealizować dzięki wsparciu sponsora — Firmy Merida Sp. z o.o.www.merida.eu

Foto:  Cinema Albert Productions

Jeżeli masz przekonanie o słuszności podejmowanych przez nas działań, prosimy Cię o wsparcie: